Anna joululahjaksi taide-elämys

Oletko joskus…
             halunnut kokea, miten taide voi koskettaa?
             ihmetellyt, mistä maalaus syntyy?
             miettinyt, mitä meditaatio on?
             ajatellut, etten voi maalata, koska en osaa?
                              … halunnut kertoa näistä asioista jollekin?

Avoimen taidekoulun aineeton joululahja 2019
OMAKUVA JA VALOINEN JÄNIS
meditaatio- ja maalausilta

Lahjakortti oikeuttaa osallistumaan yhteen ohjattuun Meditaatio- ja maalausiltaan, jossa osallistujat johdatellaan meditaation kautta läsnä olevan mielen tunnun ilmaisemiseen maalauksen keinoin.

Tilaisuus on tarkoitettu kaikille aiheesta kiinnostuneille aikuisille eikä edellytä minkäänlaisia ennakkotietoja tai -taitoja aihepiiriin liittyen. Matkaoppaina toimivat koulun opettajat Matti Kurki ja Nagashila.

Tilaisuus kestää kaksi tuntia ja maksaa 30 €/hlö. Hintaan sisältyy maalaustarvikkeet. Avoin taidekoulu sijaitsee Kalasataman taiteilijatalossa osoitteessa Vanha Talvitie 9.
Vaihtoehtoisia ajankohtia ovat:

sunnuntai 12.1. klo 14-16
sunnuntai 12.1. klo 17-19
sunnuntai 26.1. klo 17-19

Lahjakortin/-kortteja, pahvisen (uniikki akvarelliteos) tai sähköisen, voit tilata alla olevalla lomakkeella. Laita viestikenttään, kuinka monta korttia haluat tilata ja mikä ajankohta on mieluisin.

Aineeton joululahja, ainutlaatuinen elämys!