Anna joululahjaksi taide-elämys

MEDITAATIO- ja MAALAUSILTA-lahjakortti

Lahjakortti iltaan oikeuttaa osallistumaan yhteen ohjattuun Meditaatio- ja maalausiltaan, jossa osallistujat johdatellaan meditaation kautta läsnä olevan mielen tunnun ilmaisemiseen
 maalauksen keinoin.
Tilaisuus on tarkoitettu kaikille aiheesta kiinnostuneille aikuisille eikä edellytä minkäänlaisia ennakkotietoja tai -taitoja aihepiiriin liittyen. Matkaoppaina toimivat koulun opettajat Vaula Valpola ja Eliisa Isoniemi.
Tilaisuus kestää kaksi tuntia ja maksaa 35 €/hlö. Hintaan sisältyy maalaustarvikkeet. Avoin taidekoulu sijaitsee Kalasataman taiteilijatalossa osoitteessa Vanha Talvitie 9.
Vaihtoehtoisia ajankohtia ovat:
  • sunnuntai 8.1.2023 klo 17-19
  • sunnuntai 15.1.2023 klo 17-19
Lahjakortin/-kortteja, pahvisen tai sähköisen, voit tilata alla olevalla linkillä. Laita viestikenttään, lahjakortti sekä, kuinka monta korttia haluat tilata ja mikä ajankohta on mieluisin.