Maisemamaalauskurssi Seurasaaressa 10.-15.7.17

Seurasaarisäätiö ja Avoin taidekoulu järjestävät kaikille avoimen maisemamaalauskurssin Seurasaaren kuvankauniissa ympäristössä.

Kaikille soveltuva maisemamaalauskurssi keskittyy maalaustaiteen perusteisiin valon, varjon ja värin, veden, puiden ja perinteisen rakennetun ympäristön puitteissa.

Kurssin teema, ”Maalausmatka menneeseen” nivoutuu kiehtovasti yhteen Seurasaaren historiallisen miljöön kanssa: metsän ja Suomen juuret museorakennuksissa sekä tietysti meri luovat ainutlaatuisen ympäristön maalauskurssille.

Maalausmateriaaleina toimivat pääosin öljy sekä akryyli henkilökohtaiset materiaalimieltymykset huomioonottaen.

Työskentely tapahtuu ulkotiloissa, tukikohtana ja tapaamispaikkana toimii Seurasaarisäätiön toimisto (Isännän talo / Huvila 3, Seurasaari, 00250 Helsinki).

Kurssin opettajina toimivat Avoimen taidekoulun perustajat, taidemaalari Matti Kurki (ma-la) ja taidemaalari Nagashila (la). Kurssin hinta on 230€ (sis. alv.)

Kurssiajat: päivittäin klo 10-17

Ilmoittautumiset: info@avointaidekoulu.net  tai p. 040-547 1522