10-vuotisjuhlanäyttely – TAITEEN YDIN 19.5.-3.6.2018

Avoin taidekoulu juhlii 10-vuotista taivaltaan esittelemällä koulusta valmistuneiden taiteilijoiden ja opettajien taiteen ytimen.

Intuitiivinen maalaus on maalaustaiteen syvällisin työskentelymuoto – se on puhtaan taiteellisen aistimuksen suprematistinen lento. Tämän maalaustavan tuloksena syntyy vaikuttavaa, jopa tekijälleen tuntematonta, taiteilijaa opettavaa ja syvällisiä tunteita herättävää taidetta. Se voi olla täysin abstraktia tai tunnistettavaa taidetta. Tämän pyrkimyksen kanssa ovat tekemisissä Avoimen taidekoulun taiteilijat.

lataa tästä korkearesoluutiokuva lehdistökäyttöön

Avoimen taidekoulun 10-vuotisjuhlanäyttely – TAITEEN YDIN on koulun tiloissa Suomen Taiteilijaseuran Ateljeesäätiön Kalasataman talossa 19.5. – 3.6. 2018 ti-su klo 12-18, Vanha Talvitie 9 (sisäpiha).

lataa tästä korkearesoluutiokuva lehdistökäyttöön